środa, 13 sierpnia 2014

Wyzwanie #1 - Start bloga!

Źródło: Flickr.com

Myśl o założeniu bloga chodziła mi po glowie już od jakiegoś czasu. Szukałam pomysłu, o czym mogłabym pisać - żeby było od siebie, bez powielania cudzych pomysłów, łapania się chwytliwych tematów na siłę…  i przede wszystkim żeby sprawiało to przyjemność. W którymś momencie pojawiła się w mojej głowie idea cotygodniowych wyzwań. Postanowiłam połączyć te dwa pomysły. Blog relacjonujący podejmowane wyzwania - czemu nie? Pierwszym wyzwaniem okazała się jednak realizacja tego pomysłu.

Cel wyzwania:
Założenie bloga i rozpoczęcie projektu


Plan działania:
  • decyzja o czym będę pisać,
  • wybór adresu, serwisu, rejestracja,
  • ogarnięcie kwestii technicznych związanych z publikowaniem, obsługą bloga itp.,
  • pomysł na tytuł i opis bloga, sekcja “o mnie”,
  • szablon, układ i szata graficzna,
  • pierwszy post - wprowadzający,
  • opis pierwszego wyzwania,
  • plan dalszych działań i kolejnych wyzwań.


Zaczęłam w poniedziałek. Mamy środę, drugi post jest prawie gotowy, szablon i układ graficzny wymagają dopracowania, ale mam wrażenie, że i tak będą zmieniały się z czasem. Jak by nie patrzeć - są postępy. I oby tak dalej!

1 komentarz:

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *