niedziela, 18 stycznia 2015

Wyzwanie #24 - 7 tekstów w 7 dni

Pomysł na wyzwanie na kolejny tydzień pojawił się zupełnie niespodziewanie. 
W środę otworzyłam jak co dzień skrzynkę mailową. W spamie znalazłam wiadomość o temacie "Sprzedałeś artykuł w Textmarket". Gdzieś z tyłu głowy zapaliła się lampka. Istotnie, jakoś latem zarejestrowałam się na tym portalu i wrzuciłam dwa krótkie teksty. Na próbę - stwierdziłam. 
Przez kolejne pół roku nic się nie działo, zapomniałam o portalu i o tekstach aż tu nagle taki mail. 
Zalogowałam się i faktycznie - jeden z wrzuconych przeze mnie artykułów się sprzedał, na czym zarobiłam kilkanaście złotych :) Kwota drobna, ale sam fakt na długo poprawił mi nastrój. I zmobilizował. Stwierdziłam, że może warto poświęcić na to parę minut dziennie, napisać jeszcze kilka tekstów - a nuż na kolejne także znajdzie się ktoś chętny. 
Dlatego plan na najbliższy tydzień brzmi jak w tytule: 7 tekstów w 7 dni. To tylko kilkanaście minut codziennie. A może kiedyś znów dzięki temu spotka mnie miłe zaskoczenie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *