niedziela, 25 stycznia 2015

Wyzwanie #25 - Sukienkowych research

Nieco ponad 200 dni. W zasadzie sporo czasu. Ale za strojem na tak wyjątkową okazję jaką jest ślub trzeba zacząć się rozglądać baardzo wcześnie. Chociażby po to, by uniknąć niepotrzebnego stresu poszukiwań na ostatnią chwilę.
Na razie temat mnie onieśmiela. Obejrzałam trochę zdjęć w sieci i mam wrażenie, że zamiast wiedzieć więcej, wiem coraz mniej. Za tydzień w poniedziałek pierwsza runda poszukiwań. A ja nawet nie orientuję się gdzie, co jak. Dlatego z potrzeby chwili taki pomysł na wyzwanie: sukienkowy research. Dowiedzieć się nieco więcej odnośnie wspomnianego gdzie, co i jak. Żeby podejść do tematu odrobinę odważniej.
Poza tym z pisaniem 7 tekstów nie poszło tak dobrze jak planowałam. Czuję się z tym źle, ale zbyt wiele czasu wolnego w minionym tygodniu też nie miałam. Niemniej jednak nie zamierzam z tego powodu zarzucić tego pomysłu. Więc w uzupełnieniu do sukienkowego researchu zostanie mi pisanie tych krótkich artykułów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *