poniedziałek, 9 marca 2015

Wyzwanie #31 - Zwolnić!

Miniony weekend był pierwszym od kilku tygodni, kiedy nic mnie nie goniło, nie miałam żadnych zaległych pilnych spraw. Porządkami zajęłam się jeszcze w piątek, w sobotę rano zrobiłam szybkie zakupy i dzięki temu praktycznie przez całe 2 dni mogłam po prostu odpocząć! Poczytać, wyjść na rower, ugotować dobry obiad. Poczułam się trochę jakby to już był wstęp do urlopu, który tak de facto zaczynam w środę. Zimowo-wiosenny krótki wypad na narty. Zamiast Alp, które niestety w tym roku nie były nam jednak dane.

Wyzwanie na ten tydzień: Zwolnić. Z okazji że urlop, że nic mnie nie goni jest szansa, że uda się je zrealizować. Wykreślam słowo pośpiech ze swojego słownika. Spokój, relaks, oddech, wypoczynek. Bez wyrzutów sumienia, że tracę czas. Nie tracę. Po to jest urlop. Wystarczająco dużo się działo przez ostatnich kilka miesięcy. I przez kolejnych kilka nie będzie lżej. 
 Bez naładowanego akumulatora ani rusz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *