poniedziałek, 23 marca 2015

Wyzwanie #33 - Zadbać o siebie na wiosnę

Od wewnątrz już się o siebie zatroszczyłam - detoks cukrowy trwa. Nie widzę jeszcze spektakularnych efektów, zauważyłam tylko że reklama czekolady, którą mijam idąc do pracy przestała robić na mnie wrażenie. Przestałam o niej marzyć, pojawiły się myśli, że coś słodkiego może bym i zjadła, ale nie to, bo kiedyś próbowałam i jest zdecydowanie za słodkie.
Pora też zadbać trochę od zewnątrz. Pomóc cerze, skórze. Zawalczyć o lepszy stan włosów, paznokci. Założenie jest takie, że każdego dnia będę robić przynajmniej jedną ponadprogramową rzecz dla poprawy wyglądu. A tym samym samopoczucia. Może nawet uda mi się wcisnąć gdzieś do fryzjera :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *